Известие

Collapse
No announcement yet.

маншоните след инжекциона

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Аз карам вече почти две години със силиконови от Топспийд, и нямам никакви грижи
    Alfa Romeo 155 2.0TS 8V

    Comment


    • #17
      Не се вижда кой знае кво от снимката , но вършат работа тея силиконови съединения
      Attached Files
      Alfa Romeo 155 2.0TS 8V

      Comment


      • #18
        Моите ги смениха за 76 кинта четирите, че се бяха вкаменили. Малко множко ми се вижда, но нямаше как...
        Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
        AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
        Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от chenkette Покажи съобщение
          Не се вижда кой знае кво от снимката , но вършат работа тея силиконови съединения
          Това имах предвид и аз!!! Така ще изглежд и моя мотор от пролетта.

          Колега, тръбата между всмукателя и дебитомера от къде я взе и колко ти излезе, че искам и аз да разкарам гадния гофриран маркуч ?
          ALFA ROMEO 164 2.0 Facelift
          ALFA ROMEO 164 SUPER 2.5TD
          Audi a6 2011 3.0 TDI Quattro
          Mini Cooper 1.6 16V Turbo kit 1++hp

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Iltcho Покажи съобщение
            Това имах предвид и аз!!! Така ще изглежд и моя мотор от пролетта.

            Колега, тръбата между всмукателя и дебитомера от къде я взе и колко ти излезе, че искам и аз да разкарам гадния гофриран маркуч ?
            Имам чуството, че тая тръба е от "направи си сам"
            По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
            https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

            Comment


            • #21
              Дам, а това са и РУСЕНЦИ за бога

              Колега, ако можеш дай по-подробни описания на силиконките, тръбата, филтъра, който си монтирал на вентилацията на маслото, и онзи манометър горе в дясно?
              ALFA ROMEO 164 2.0 Facelift
              ALFA ROMEO 164 SUPER 2.5TD
              Audi a6 2011 3.0 TDI Quattro
              Mini Cooper 1.6 16V Turbo kit 1++hp

              Comment


              • #22
                Ами "силиконките" за колектора са съединения ф50мм и дължина 125мм, два броя 48лв., едно редуциращо с-ние, и алуминиева тръба тип "направи си сам" от Топспийд, е тръбичката за празния ход аз си я заварях

                Филтъра за външна картерна вентилация го сложих,тъй като разкарах оил-кетчъра и маркучите които тъпчат маслените пари обратно в смукателният колектор.

                А що се отнася за гофрираният маркуч, ако твоят е здрав по-добре не го сменяй, защото тръбата и двете с-ния ми излязоха около 70лв., но моя беше скъсяван заради смесителят на газовата, който съответно беше изхвърлен
                Attached Files
                Alfa Romeo 155 2.0TS 8V

                Comment


                • #23
                  http://clubalfaromeo.com/forum/attac...3&d=1228151091
                  Ухааа,с тоя конус би трябвало яката да "хрупа хрупа"
                  на Т.С 16в бяха по 4 лв тия маншони от Евро 07 ако не се лъжа...ама е друг въпроса дали ще паснат!
                  П.С ай кога ша сложиш малко снимки на бегачката,в гаража на 155,и ние да видим
                  Last edited by abart_; d.m.y г., 20:44.
                  146 Turbo

                  Comment


                  • #24
                    От тези ли?
                    Attached Files
                    Alfa Romeo 155 2.0TS 8V

                    Comment

                    Working...
                    X